نوشته شده توسط : هلوسنتر

711.jpg

 سرويس در محل

 ارسال سريع كارشناس جهت بازديد و مشاوره حضوري

 كارشناسان متخصص و با تجربه

 پشتيباني 24 ساعته

 مشاوره تلفني

مشاوره رايگان

02122315862

02188457701

02177583231

 

نمايندگي رسمي نرم افزار حسابداري هلو

شركت سرويس رايانه نمايندگي گروه شركت هاي طرفه نگار ارائه دهنده خدمات فروش، پشتيباني و آموزش نرم افزار هلو مي باشد. اين نرم افزار داراي نسخه هاي تخصصي براي فروشگاه ها ، توليدي ها و شركت هاست. اين نسخه ها داراي امكانات زيادي مانند صدور انواع فاكتور، اعلام سررسيد چك ها ، امكان دريافت انواع گزارش هاي متنوع مي باشد. محيط كاربري زيبا و آسان و در عين حال قدرتمند نرم افزارهلو را به پركاربرد ترين نرم افزار حسابداري و مالي كشور تبديل كرده است. اين نرم افزار در حالت هاي تك كاربره و يا به صورت شبكه ارائه مي گردد.

خدمات شركت سرويس رايانه به عنوان نماينده رسمي نرم افزار هلو

شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه متخصص در خدمات كامپيوتر، تعمير كامپيوتر، سخت افزار و نرم افزار كامپيوتر، راه اندازي شبكه، پشيباني شبكه، خدمات شبكه و سيستم هاي كامپيوتري با سابقه 10 سال فعاليت مستمر و تخصصي در زمينه كامپيوتر و شبكه در خدمت شما همراهان گرامي مي باشد.

با سرويس رايانه از پشتيباني نرم افزار حسابداري هلو بهرمند شويد:

 



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلوسنتر

شركت هلو سنتر نمايندگي نرم افزار هلو  دهنده خدمات فروش، پشتيباني و آموزش نرم افزار هلو مي باشد. اين نرم افزار داراي نسخه هاي تخصصي براي فروشگاه ها ، توليدي ها و شركت هاست. اين نسخه ها داراي امكانات زيادي مانند صدور انواع فاكتور، اعلام سررسيد چك ها ، امكان دريافت انواع گزارش هاي متنوع مي باشد.

محيط كاربري زيبا و آسان و در عين حال قدرتمند نرم افزارهلو را به پركاربرد ترين نرم افزار حسابداري و مالي كشور تبديل كرده است. اين نرم افزار در حالت هاي تك كاربره و يا به صورت شبكه ارائه مي گردد.

خدمات شركت هلو سنتر :

  • فروش نرم افزار حسابداري هلو
  • نصب و راه اندازي نرم افزار هلو
  • ارتقاء نرم افزاري نرم افزار هلو
  • عيب يابي و بهينه سازي نرم افزار هلو
  • بكاپ گيري و بازيابي اطلاعات از نرم افزار هلو
  • راه اندازي شبكه جهت نصب نرم افزارحسابداري تحت شبكه 
  • تعمير و آماده سازي سخت افزاري (كامپيوتر و لپ تاپ) جهت نصب نرم افزار

 

شركت هلو سنتر متخصص در خدمات كامپيوتر، تعمير كامپيوتر، سخت افزار و نرم افزار كامپيوتر، راه اندازي شبكه، پشيباني شبكه، خدمات شبكه و سيستم هاي كامپيوتري با سابقه 10 سال فعاليت مستمر و تخصصي در زمينه كامپيوتر و شبكه در خدمت شما همراهان گرامي مي باشد.

شماره تماس :

۰۹۳۳-۱۱۱۱-۹۱۴

۰۲۱-۷۷۵۸۳۲۳۱



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلوسنتر

خدمات كامپيوتر در محل

خدمات كامپيوتر در محل

 

خدمات كامپيوتر در محل ، تعمير كامپيوتر در محل ، نصب ويندوز در محل ، پشتيباني شبكه ، پشتيباني كامپيوتر

متاسفانه در اغلب پروژه ها ديده مي شود كه توجه مناسبي به تهيه نسخه هاي پشتيباني (Backup) براي داده هاي پروژه نمي شود. اين عدم توجه به قدري خطرناك است كه در برخي از موارد منجر به بروز اتفاقاتي جبران ناپذير در پروژه مي شود. منظور من از پشتيبان گيري از اطلاعات پروژه فقط اطلاعات ديجيتال يا فايلها نيست. چرا كه بخشي از اطلاعات پروژه به صورت غير ديجيتال توليد و نگهداري مي گردند كه لازم است براي كليه اين اطلاعات برنامه تهيه نسخه پشتيبان تهيه نمود.

اولين قدم در موضوع پشتيبان گيري از اطلاعات، مشخص كردن اين است كه اطلاعات در كجاها نگهداري مي‌گردد. اين اطلاعات مي‌تواند به صورت الكترونيكي يا كاغذي باشد. در مرحله ي بعدي لازم است درجه ي اهميت اطلاعات مشخص گردد. در سومين مرحله، تهديداتي كه ممكن است اين اطلاعات را تخريب نمايد، شناسايي شده و بر اين اساس راه‌حل مناسبي به منظور تهيه ي نسخه ي پشتيبان براي هر يك در نظر گرفت. در برخي از موارد لازم است روال‌هاي موجود انجام امور در پروژه اصلاح گردد. به طور مثال اگر در پروژه اي اطلاعات پروژه روي كامپيوترهاي شخصي افراد نگهداري مي‌گردد، لازم است دستورالعمل‌هايي در اين خصوص تهيه و اطلاعات را بر روي شبكه نگهداري نمود و با برنامه اي مشخص از آن ها نسخه ي پشتيبان تهيه كرد. در خصوص اسناد فيزيكي مانند اسناد مالي و قراردادي پروژه مي‌توان تدابيري انديشيد كه از كليه ي اسناد، اسكن تهيه شده و به صورت مكانيزه نيز نگهداري شود.

 

با كارشناساني سرويس رايانه ديگر نگران از بين رفتن اطلاعات خود نباشيد .ما امكان بازگرداني اطلاعات را به شما خواهيم داد.

شركت سرويس رايانه با بيش از 10 سال سابقه در زمينه ارائه خدمات كامپيوتري آماده همراهي با شما در مشكلات كامپيوتري خواهد بود.

77583231

09376320561



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلوسنتر

تعمير كامپيوتر در محل- پشتيباني شبكه

ارتقاي سيستم هاي قديمي

پشتيباني 24 ساعته

 مشاوره تلفني

مشاوره رايگان

02122315862

02188457701

02177583231

خدمات كامپيوتر در محل ، تعمير كامپيوتر در محل ، نصب ويندوز در محل ، پشتيباني شبكه ، پشتيباني كامپيوتر ،

با توجه به بروزرساني نرم افزار ها سيستم ها نيز براي دارا بودن راندمان و سرعت كافي مي بايست متناسب با نرم افزار ها ارتقا داده شوند

با خدمات سرويس رايانه حداكثر ظرف مدت يك روز سيستم شما ارتقا داده شده بدون اينكه اطلاعات شما از بين برود

ارتقاي سيستم هاي قديمي :

  • ارتقاي مادربرد
  • ارقاي رم
  • ارتقاي هارد
  • ارتقاي كارت گرافيك
  • ارتقاي cpu
  • ارتقاي لپ تاپ

شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با بيش از 10 سال سابقه در زمينه ارائه خدمات كامپيوتري آماده همراهي با شما در مشكلات كامپيوتري خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلوسنتر

a7783f3f97c15e4f36331c83e67067ce.jpg

پشتيباني شبكه هاي كامپيوتري با نام ديگري تحت عنوان نگهداري شبكه هاي كامپيوتري هم شناخته مي شود. پشتيباني به معناي عام نگهداري و مراقبت و رفع ايرادات بوجود آمده در شبكه هاي كامپيوتري بوده و در دنياي الكترونيك و مدرن امروزي يك شغل مهم و تخصصي و حساس محسوب مي شود. مشكلاتي كه در شبكه هاي كامپيوتري ايجاد مي شوند توسط تيم رايان پشتيبان در كوتاهترين زمان ممكن رفع مي گردد. خدمات پشتيباني شبكه اين امكان را به شما مي دهد، تا در هر لحظه در صورت بروز مشكل بتوانيد از كارشناسان ما كمك بخواهيد و آن را حل كرده و به روند كار خود بازگرديد. ما در رايان پشتيبان سعي مي نمائيم با ارائه خدمات متمايز و ارائه مشاوره هاي به موقع از مشكلات كامپيوتري و شبكه پيشگري كنيم تا در طول مدت ارائه خدمات خود رضايت مشتريان را كسب نمائيم.

مشاوره رايگان

02122315862

02188457701

02177583231

جهت اطمينان از صحت گفتار خود، در بخش سوابق كاري نام بسياري از شركت هاي طرف قرارداد خود را ذكر كرده ايم تا مشتريان جديد بتوانند رضايت از كارهاي ما را جويا شوند و با ديدن ليست اين شركت ها و موسسات اطمينان خاطر داشته باشند كه ميتوانيم جوابگوي نيازهاي آنها باشيم. قطعا 13 سال سابقه كاري تجربيات ارزشمندي در حوزه كاري خودمان براي ما ايجاد نموده كه در طول همكاري با ساير شركت ها در قالب مشاوره به آنها اعلام خواهيم نمود.

serverroom.jpg

قرارداد پشتيباني شبكه كامپيوتر IT به صورت پاره وقت و تمام وقت و رفع مشكل فوري سيستم ها ، سرور ، رفع ايراد خرابي و مشكل كامپيوتر ، و اجراي خواسته هاي شما اركان اصلي خدمات كامپيوتر و پشتيباني ما را تشكيل مي دهد

همچنين بكاپ گيري منظم از نرم افزار هاي حسابداري ، اداري ، ايميل و غيره نيز به طور مستمر انجام مي شود. مانيتورينگ سيستم ها ، كنترل اينترنت درون سازمان و برقراري امنيت شبكه به ويژه مقابله با باج افزارها نيز جزء خدمات ما مي باشند

گروه خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با بيش از 10سال سابقه درخشان در زمينه طراحي شبكه، كابل كشي و اجراي بسترهاي مبتني بر شبكه توسط كارشناسان و متخصصان مجرب و با تجربه در خدمت شما مي باشد.

نصب تجهيزات شبكه و سرور در محل

پشتيباني و عيب يابي شبكه در محل

خدمات پسيو شبكه در محل

كابل كشي شبكه CAT5 -CAT6- CAT7 در محل

استاندارد سازي اتاق سرور و آرايش رك و اتاق سرور در محل

نصب و راه اندازي نرم افزارهاي سيستم هاي سرور در محل

راه اندازي اينترنت و اينترانت و كانفيگ مودم هاي اينترنت و اينترانت در محل

راه اندازي اين نام مجاز نمي باشد Server و اين نام مجاز نمي باشد site to site و Hotspot در محل

راه اندازي DHCP سرور، DNS سرور، WSUS ،IIS و ... در محل

با سرويس رايانه از مزاياي خدمات شبكه و پشتيباني شبكه در محل بهره مند شويد

كارشناسان ما حداكثر ظرف 2 ساعت پس از تماس شما در محل حاضر و انجام وظيفه خواهند نمود

امنيت اطلاعات (بسياري از هموطنان عزيز از اينكه اطلاعات موجود در كامپيونر خود را حفظ كنند مشكلات زيادي را متحمل مي شوند اما با سرويس در محل و خدمات ما ديگر نگران امنيت ازلاعات خود نباشيد)

مشاوره و آموزش تلفني (در صورتي كه از مشتركان سرويس رايانه باشيد كارشناسان ما از ساعت 9 صبح الي 9 شب آماده پاسخگويي و رفع مشكلات شما به صورت تلفني به صورت رايگان خواهند يود )

آسودگي خيال سهولت دسترسي به كارشناسان در كمترين زمان در اكثر نقاط تهران

شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با بيش از 10 سال سابقه كار در زمينه ارائه خدمات كامپيوتري در محل و خدمات شبكه و پشتيباني شبكه آماده همراهي با شما در مشكلات كامپيوتري خواهد بود.

 

09376320561



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلوسنتر

9df9bcc3867ffdf0a41f5c39465befab.jpg

امروزه با افزايش ويروس هاي كامپيوتري و ديگر خطرات اينترنتي استفاده از يك آنتي ويروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبكه اينترنت مي باشد زيرا هستد كاربراني كه File ها و اسناد مهمي را بر روي كامپيوتر خود ذخيره مي كنند و با يك غفلت ممكن است تمامي اين اسناد را از دست بدهند. از طرف ديگر مشكلات استفاده از برخي از آنتي ويروس ها از جمله : پايين آوردن سرعت كامپيوتر، آپديت هاي حجيم و دادن پيام هاي پي در پي و خسته كننده باعث شده است كه برخي از كاربران از آنتي ويروس استفاده نكنند! چاره چيست ؟ آيا آنتي ويرويس وجود دارد كه بدون پايين آوردن سرعت سيستم به طور همه جانبه و تمام وقت از كامپيوتر محافظت كند. NOD 32 محصولي از كمپاني ESET، آنتي ويروسي بسيار سريع، قدرتمند و آرام براي محافظت همه جانبه و تمام وقت از سيستم در برابر انواع ويروس ها، كرم هاي اينترنتي، برنامه هاي جاسوسي، Trojan ها، هكر ها و سرقت هاي اينترنتي ميباشد.

مشاوره رايگان

02122315862

02188457701

02177583231

09376320561

 

 قابليت اجرا توسط اكثر مرورگرهاي مشهور و پر كاربرد نظير:"Chrome"، "Firefox"، "Safari"، "Internet Explorer" و غيره.

Destination Scanningweight- امكان تعيين فايل، پوشه و يا مسير خاص جهت اسكن سريع.

Anti-Stealth Technologyght- شناسايي و حدف اتوماتيك بدافزارهاي سرقت اطلاعات توسط ماژول قدرتمند "Anti-Stealth" كه يكي از مهمترين بخشهاي موجود در كليه محصولات امنيتي شركت "ESET" مي باشد.

Quarantine- قابليت حذف و يا قرنطينه نمودن فايلهاي آلوده در يك مسير خاص با قابليت بازگرداني آنها در صورت نياز كاربر.  

سرويس رايانه با بيش از 10 سال سابقه كار در زمينه ارائه خدمات كامپيوتري در محل و آماده همراهي با شما در مشكلات كامپيوتري خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلوسنتر

afdc9df6b5b1759e0814f7eb67c1356f.jpg

 

مشاوره رايگان

02122315862

02188457701

02177583231

09376320561

انواع دوربين مداربسته

از نظر نوع سيگنال:

-دوربين هاي آنالوگ

-دوربين هاي ip (آي پي تحت شبكه)

-دوربين هاي دو منظوره

 

از نظر شكل ظاهري و كاربرد متناظر:

-دوربين هاي دام dome

-دوربين هاي صنعتي

-دوربين هاي مينياتوري

-دوربين هاي مادون قرمز ir

-دوربين هاي اسپيد دام (دوربين هاي چرخشي ptz)

 

از نظر قاب و پوشش:

-دوربين هاي ضد آب قاب بزرگ (پمپ بنزيني)

-دوربين هاي مخفي

-دوربين هاي قاب فانتزي

  • فروش تجهيزات مدار بسته
  • راه اندازي دوربين مدار بسته
  • انتقال تصوير از طريق اينترنت
  • مشاهده تصوير بر روي دستگاه هاي اندرويدي و ios
  • ...

شركت سرويس رايانه با بيش از 10 سال سابقه كار در زمينه ارائه خدمات كامپيوتري در محل آماده همراهي با شما در مشكلات كامپيوتري خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلوسنتر

ويندوز سيستم‌عاملي است كه شركت مايكروسافت آن‌را براي رايانه‌هاي شخصي (PC) توليد كرده‌است. اين سيستم‌عامل، نسخه‌هاي متعددي دارد كه از سال ۱۹۸۵ تاكنون به بازار عرضه شده‌اند.

  • نصب ويندوز 10 در محل
  • نصب ويندوز 8.1 در محل
  • نصب ويندوز 8 در محل
  • نصب ويندوز 7 در محل
  • نصب ويندوز xp در محل
  • نصب سرويس پك ويندوز در محل
  • بروز رساني و تعمير ويندوز در محل

با سرويس رايانه نيازي به جابجايي كامپيوتر و لپتاپ خود جهت نصب ويندوز نداريد. كارشناسان ما در تمامي نقاط تهران آماده خدمت رساني به هم شهريان گرامي ميباشند .

شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با بيش از 10 سال سابقه كار در زمينه ارائه خدمات كامپيوتري در محل آماده همراهي با شما در مشكلات كامپيوتري خواهد بود.

مشاوره رايگان

02122315862

02188457701

02177583231

09376320561



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلوسنتر

1d4b1e24be666bf68d6d91966f33f21a.jpg

 

مشاوره رايگان

 

02177583231

02122315862

02188457701

09376320561

خدمات كامپيوتري سرويس رايانه ارايه خدمات تعمير رايانه در محل 

 

1 - تعمير رايانه در محل

2 - خدمات رايانه در محل

3 - نگهداري شبكه

4 - پشتيباني كامپيوتر

5 - پشتيباني شبكه

6 - عيب يابي كامپيوتر

7 - خريد و فروش قطعات كامپيوتر

8 - ارتقاي سيستم هاي قديم

9 - دوربين مداربسته

با سرويس رايانه از مزاياي تعمير كامپيوتر در محل بهره مند شويد

كاهش هزينه ها (با سرويس رايانه نياز به جابجايي سيستم و يا لپ تاپ خود نخواهيد بود

كارشناسان ما حداكثر ظرف 2 ساعت پس از تماس شما در محل حاضر و انجام وظيفه خواهند نمود)

امنيت اطلاعات (بسياري از هموطنان عزيز از اينكه اطلاعات موجود در كامپيونر خود را حفظ كنند مشكلات زيادي را متحمل مي شوند اما با سرويس در محل و خدمات ما ديگر نگران امنيت اطاعات خود نباشيد)

مشاوره و آموزش تلفني (در صورتي كه از مشتركان سرويس رايانه باشيد كارشناسان ما از ساعت 9 صبح الي 9 شب آماده پاسخگويي و رفع مشكلات شما به صورت تلفني به صورت رايگان خواهند يود )

آسودگي خيال سهولت دسترسي به كارشناسان در كمترين زمان در اكثر نقاط تهران

 

شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با بيش از 10 سال سابقه كار در زمينه ارائه خدمات كامپيوتري در محل آماده همراهي با شما در مشكلات كامپيوتري خواهد بود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلوسنتر

شركت خدمات كامپيوتري | تعمير كامپيوتر | خدمات كامپيوتري در محل | امداد رايانه| اورژانس كامپيوتر | پشتيباني شبكه

چرا سرويس رايانه؟

مشاوره رايگان

 

02177583231

02122315862

02188457701

09376320561

09331111914

از مزاياي شركت خدمات كامپيوتري خوب ميتوان به موارد ذيل اشاره نمود :

  1. دارا بودن كارشناسان مجرب
  2. داشتم تجربه كاري بالا
  3. داشتن تعهد كاري
  4. تامين امنيت اطلاعات براي مشتريان
  5. انجام كار به بهترين وجه ممكن
  6. انجام كار در كوتاه ترين
  7. شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با دارا بودن كارشناسان مجرب امنيت اطلاعات را براي شما به ارمغان خواهد آورد

شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با انجام كار در كوتاه ترين زمان ممكن در صرفه جويي زمان به شما كمك خواهد كرد

شركت خدمات كامپيوتري  سرويس رايانه با داشتن تعهد كاري آسودگي خيال را براي شما فراهم خواهد كرد

شركت خدمات كامپيوتري  سرويس رايانه در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با شما خواهد يود

شركت خدمات كامپيوتري  سرويس رايانه بيش از 10 سال سابقه كار امنيت اطلاعات شما را تامين خواهد كرد

 

شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با بيش از 10 سال در ارائه خدمات كامپيوتري ، ارائه دهنده انواع خدمات كامپيوتري نظير : ارسال كارشناس به محل ،تعمير كامپيوتر، خدمات كامپيوتر، نصب ويندوز، نصب نرم افزار،دوربين مداربسته، نصب مودم، امنيت شبكه ،راه اندازي شبكه و پشتيباني از راه دور با نرم افزار تيم ويور و تلفني  مي باشد.

كه با هدف رضايت مندي شما و سهولت در كار شما اقدام به تاسيس شركت خدمات كامپيوتري سيار و از راه دور نموده است. 

 ضمنا كارشناسان ما آماده اعزام به منزل و يا محل كار شما در هر لحظه شبانه روز خواهند بود، عيب يابي و بروزرساني كامپيوتر خود را، بدون جا به جاي سيستم خود و دردسر هاي آن،انجام دهيد.

شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه با مجرب ترين متخصصان كامپيوتري و متعهد و با تجربه در خدمت شما مي باشد.

كافي ست فقط يكبار از شركت خدمات كامپيوتري سرويس رايانه استفاده نماييد تا تفاوت را با ساير خدمات قبلي كه دريافت كرده ايد، احساس كنيد. به اميد رضايت مندي شما .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هلوسنتر
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد